Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
Jag föll på hur mycket det kostar med ett officialservitut.
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 83 andra personer som har gjort quizet utan att fuska "Vad kan du om servitut?"
 
O
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 745 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"

Körde på kostnadsfrågan.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 042 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 099 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 138 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 403 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 905 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 709 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än jag trodde jag skulle få i quizet "Vad kan du om servitut?"

Jag trodde jag skulle få typ 3 rätt men hade några fler rätt.

Detta är ett av många ämnen där jag kommer läsa på när det behövs.
 
Ö
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.