10/10
:geek:

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 51 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 58 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"

8 av 10. Jag fumlade och klickade fel på en fast jag tänkte rätt. Två andra var okända rikssvenska benämningar som är helt okänd på finlandssvenska och jag gissade rätt på den ena och fel på den andra.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 100 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 103 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"

Hus tomte
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 115 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 124 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"

Trots 3 eller 4 kvalificerade gissningar:cool:

9/10. Snart sitter första 10an!

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.