Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 459 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
10/10
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 962 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 000 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag har inte gjort testet utan hällt upp en liten whisky istället. Känns som ett bra beslut
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
4 sågning har jag aldrig hört
Stockkantsreducerare och blockkantsreduscerare, eller bara reducerare
 
  • Gilla
Violina
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 154 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 059 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
Kanon
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 131 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
nino nino skrev:
4 sågning har jag aldrig hört
Stockkantsreducerare och blockkantsreduscerare, eller bara reducerare
4-sågning är väl synonymt med att man tar ut brädor på alla fyra sidorna tror jag..

Resuceraren fräser bara av sidorna, sen profilerar man och sågar av brädor på sidorna å..
 
  • Gilla
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 566 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
8 rätt får väl vara godkänt av en icke-trämicklare?
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 166 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Violina Violina skrev:
4-sågning är väl synonymt med att man tar ut brädor på alla fyra sidorna tror jag..

Resuceraren fräser bara av sidorna, sen profilerar man och sågar av brädor på sidorna å..
Ja dom fräser men inte alla linjer har profilerare utan då kör man i kantverk
 
nino nino skrev:
Ja dom fräser men inte alla linjer har profilerare utan då kör man i kantverk
Jag vet ;)
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
:cool::beer:Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 225 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om sågar?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.