3 696 läst · 73 svar
4k läst
73 svar
Quiz: Vad kan du om säkerhet på byggarbetsplatsen?
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 1 732 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 742 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Medlem
· Sverige
· 5 373 inlägg
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 1 569 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Litet lurigt att veta siffror om olycksfall men annars nöjd med min kunskapsnivå. Lärorikt.
Litet lurigt att veta siffror om olycksfall men annars nöjd med min kunskapsnivå. Lärorikt.
Husägare
· Ljungskile
· 14 inlägg
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 2 233 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 2 273 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 10/11 rätt, vilket känns säkert i quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Entrepenadfrågan fick jag chasa på för sådant vet jag inget om
Entrepenadfrågan fick jag chasa på för sådant vet jag inget om
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 1 714 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 2 715 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 2 715 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"