3 696 läst · 73 svar
4k läst
73 svar
Quiz: Vad kan du om säkerhet på byggarbetsplatsen?
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 396 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Man ska inte fuska med sitt safety squint!A August.E skrev:Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 381 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
"Hur många arbetsolyckor i byggverksamhet som orsakade frånvaro inträffade 2022?"
Fråga som inte riktigt motsvarar min empiriska erfarenhet. Kollega får en liten flisa i ögat och är hemma resten av dagen - räknas inte om.det inte anmäls vilket det i 99% av fallen inte gör.
Just den här frågan är lurig, tycker säkerhetshysterin går till överstyr. Snart kan man inte arbeta
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 217 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 92 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 401 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 270 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 863 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
/B
/B