Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 55 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
  • Wow
El-Löken66
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 225 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 23 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Får finna mig i att enbart använda kryddan kanel
 
  • Haha
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 250 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 250 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Äntligen full pott på ett Quiz :rofl:(y)
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Lysande, har inte glömt allt man lärde sig för 40 års sedan :geek:
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 310 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Skulle vara roligt med annat än nybörjarfrågor.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 310 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
tommib
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 310 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Meh...

Spänningsprovaren är väl ändå fel, jag skulle kalla det där för en spänninggsdetektor.
 
  • Gilla
El-Löken66 och 2 till
  • Laddar…
Ja, det är fel. Men den kallas väldigt ofta så.
 
Vad är helt fel?

Att det är fel benämning eller att den ofta kallas så?

Om jag har helt fel gissar jag att du tycker att jag har fel på båda punkterna.
Kan du förklara?
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 331 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 331 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Pennan är väl en spänningsindikator? (Inte helt okontroversiell heller.)
 
Jag fick 0/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Yeeesss!:cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.