Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 117 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
harry73
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 121 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Krokben
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 132 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Säger lite som El-löken här, att om jag inte fått 10/10 hade jag ätit upp min vänstersko:rofl:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Kanske lite väl lätt för en som sysslat med elektronik i över 40 år ;)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 139 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?" Pular vidare :cool:
 
10/10 på båda varianterna ;)
 
  • Haha
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
P
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 145 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 150 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Inte mitt favoritämne, men denne var faktiskt lätt.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 151 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 151 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 154 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 156 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"

Detta quiz var för lätt, behövde inte fundera eller gissa på någon fråga.
Lite besynnerligt att så många tror att det är växelström i ett batteri? Trodde att alla visste att batterier levererar likspänning.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 160 andra personer som har gjort fel "Vad kan du om el?"
 
  • Haha
David-O
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 159 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Jag undrar varför varistorn var med tidigare. Är den självklar i det utförandet för allmänheten i något sammanhang idag? Annars är det en "ovanlig" komponent för gemene man/kvinna.
 
Kommentera gärna quizet också eftersom tråden heter ”Quizkommentarer” ......

Att bara visa sitt resultat är ju ingen kommentar :thinking:.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.