6 950 läst · 138 svar
7k läst
138 svar
Quiz: Säkringar i elcentralen - har du koll?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 755 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 587 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 587 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 599 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 863 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 866 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 370 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 943 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 165 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Det är så jävla tröttsamt att folk inte kan ge fan i att googla. Har man t.ex 5 rätt på frågor som kräver fackkunskap så är man i absolut sista percentilen. Typ 4 andra som gjorde sämre. Skulle inte tro det va?
Det är så jävla tröttsamt att folk inte kan ge fan i att googla. Har man t.ex 5 rätt på frågor som kräver fackkunskap så är man i absolut sista percentilen. Typ 4 andra som gjorde sämre. Skulle inte tro det va?
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 42 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 981 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 997 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 442 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 483 andra personer som har gjort quizet "Säkringar i elcentralen - har du koll?"