7 642 läst · 150 svar
8k läst
150 svar
Quiz: Kan du tången?
Produkter som diskuteras: "muttertång"
Muttertänger
Muttertänger är särskilda handverktyg som används för att greppa, hålla fast och vrida muttrar eller bultar. Dessa tänger är ofta utformade med breda, platta käftar för att ge ett säkert grepp om en mutter eller bult och undvika att skada
Läs mer
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 168 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 184 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 512 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 541 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 565 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
"Lätt" 😎🤟
Funderade lite på 5an men såg trissorna och valde rätt.
"Lätt" 😎🤟
Funderade lite på 5an men såg trissorna och valde rätt.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 551 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 551 inlägg
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 111 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 111 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 663 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 229 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 496 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 725 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
🐧🍷🥃
🐧🍷🥃
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 759 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"