7 642 läst · 150 svar
8k läst
150 svar
Quiz: Kan du tången?
Medlem
· Västernorrland
· 10 961 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 48 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 611 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 181 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Wihooooo äntligen en med alla rätt, man har ju varit i ”knipa” när man vadat fram i tång men denna gången knep man alla rätt
Wihooooo äntligen en med alla rätt, man har ju varit i ”knipa” när man vadat fram i tång men denna gången knep man alla rätt
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 259 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
"griptången" är ju dock en svetstång i mina ögon.
"griptången" är ju dock en svetstång i mina ögon.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 206 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 215 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Första tången är väl en verktång?
Och presstången har jag bara hört namnet krimptång på.
Första tången är väl en verktång?
Och presstången har jag bara hört namnet krimptång på.
Produkter som diskuteras: "presstången"
Crimptänger
Crimptänger, även kända som kabelskotänger, är specialverktyg som används för att fästa en kontakt på änden av en kabel eller ledare. Dessa tänger pressar metallhöljet runt kabeln för att skapa en robust, tillförlitlig och långvarig
Läs mer
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 301 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 238 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"
...får leva med det för keramik är inte min grej!?! 😁👍
...får leva med det för keramik är inte min grej!?! 😁👍
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 146 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"