Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 219 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

Whoop whoop

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 225 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 227 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

F
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 351 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 229 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 448 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

• Gilla
Mathildatiger och 1 till
  • Laddar…
R
FredrikR FredrikR skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 448 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
Det var väl passande att du äntligen har hittat din mening i hemmet😉

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Det var väl passande att du äntligen har hittat din mening i hemmet😉
Jag är rätt bra på HittaUt samt cykla också! 😉

• Haha
Rejäl
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 373 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

R
FredrikR FredrikR skrev:
Jag är rätt bra på HittaUt samt cykla också! 😉
Tvivlar inte på att du har många talanger men frugan kanske ändå tycker att denna talang är den främsta😉

Jag fick 1/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

Det märks att man är gift

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
BigR
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 518 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

Tillhör alltså top 7%, usch på er🧹.

• Gilla
Mathildatiger
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 273 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 551 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"

• Gilla
Mathildatiger
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 458 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?" 😲

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.