3 811 läst · 97 svar
4k läst
97 svar
Quiz: Kan du städa?
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 387 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 387 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 186 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
😁
😁
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 154 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
Fan ta er Grumme!! 🤣
Fan ta er Grumme!! 🤣
Medlem
· Sverige
· 5 360 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 198 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 227 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 189 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
Ja, jag med mina 7/10 funderar på om jag ska visa upp det för den k. hustrun på temat ”Titta vad mycket jag kan det trodde du inte”, eller om det ger henne vatten på ”Jaha det var väl det jag visste du kan verkligen inte städa”-kvarnen.J Jontha skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 204 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
”Skviss?” Måste vara lokaldialektalt…
”Skviss?” Måste vara lokaldialektalt…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 209 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 266 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 39 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 335 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 340 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 83 andra personer som har gjort quizet "Kan du städa?"