Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 321 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Den med hjärtat blev fel. Men det skiter jag i, mitt hjärta mår bra 😆

• Gilla
Attitudeswe
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 256 andra personer (82%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

¨Fråga 8 saknas det ett "koll" i frågan.

Som husägare bör du inte bara skotta, utan också håll /KOLL/ på istappar som kan falla ner och skada någon.

Attitudeswe
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 438 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 347 andra personer (82%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 471 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Bör vara 10/10 för första frågan ska inte ha det svaret, det är kommunens jävla ansvarsområde att snöröja sin egen mark/anläggning.

L Lutte skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 471 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Bör vara 10/10 för första frågan ska inte ha det svaret, det är kommunens jävla ansvarsområde att snöröja sin egen mark/anläggning.
https://lawline.se/answers/vem-bar-ansvar-for-att-snorojning-sker

K
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 698 andra personer (24%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Purre Purre skrev:
[länk]
Jag vet, men svarade det som BÖR vara det korrekta. Först snor dom ens pengar sen ålägger dom en sitt jobb som dom redan tagit betalt för via skattsedeln.

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 512 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

J
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 571 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 618 andra personer (82%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.