Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 633 andra personer (50%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 274 andra personer (82%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än all andra personer (100%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 466 andra personer (24%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 613 andra personer (82%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Hur många lägger snön från kommunens trottoarer på den egna tomten egentligen?

• Gilla
Utsliten och utdömd och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 876 andra personer (82%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Q
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 173 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 550 andra personer (24%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 239 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

H
Intet Intet skrev:
Klimatförnekare!
Nej, det kan jag inte vara eftersom jag har snö på min gård på vintern.
Hade du haft rätt så hade jag haft grön gräsmatta i stället.

• Gilla
  • Haha
Intet och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 259 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

H H-Thomasson skrev:
Nej, det kan jag inte vara eftersom jag har snö på min gård på vintern.
Hade du haft rätt så hade jag haft grön gräsmatta i stället.
Så du erkänner att klimatet existerar 😁?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.