3 748 läst · 115 svar
4k läst
115 svar
Quiz: Kan du ovanliga verktygen?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 474 andra personer (83%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 014 andra personer (95%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Produkter som diskuteras: "metallexpandertången"
Metallexpandertänger
Metallexpandertänger är specialverktyg som är avsedda för montering av metallexpander. Dessa verktyg är utformade för att erbjuda en effektiv och enkel montering, vilket bidrar till att hålla nere kostnaderna på plats.
Läs mer
Lösvirkesbyggare
· HELSINGBORG
· 560 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 253 andra personer (95%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Medlem
· Halland
· 4 122 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 966 andra personer (64%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 047 andra personer (64%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 531 andra personer (95%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket jag blir lite förvånad över i quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Men å andra sidan så var det ju möjligt att utesluta sådant som inte verkade rimligt som "öljettång"...
Fråga 3 hade jag aldrig klarat om jag inte av en slump förrra veckan råkade titta på klipp på Youtube om just glidhammare.
Vet inte hur det gick till... Men livet är ibland undrbart okontrollerat.
Men å andra sidan så var det ju möjligt att utesluta sådant som inte verkade rimligt som "öljettång"...
Fråga 3 hade jag aldrig klarat om jag inte av en slump förrra veckan råkade titta på klipp på Youtube om just glidhammare.
Vet inte hur det gick till... Men livet är ibland undrbart okontrollerat.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 194 andra personer (64%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Medlem
· Södermanlands län0
· 972 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 756 andra personer (95%) som har gjort quizet "Kan du ovanliga verktygen?"
Bilden på fråga 7 fick jag aldrig upp på skärmen så det blev en chansning.
Bilden på fråga 7 fick jag aldrig upp på skärmen så det blev en chansning.