Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 414 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 417 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"

Gick dock mot min vetskap om livslängd för led, tycker de går sönder mycket fortare vid verklig användning
 
4774
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 102 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"

Som vanligt ungefär 😃
 
De halogenglödlampor jag stött på har specificerad livslängd från 50 till 2000 timmar. Så spannet är otroligt stort.
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Låt nu inte månen förstöra fredagsmyset.
 
  • Haha
Cruzze
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 439 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 450 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 456 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
 
S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 109 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 467 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"

🥃
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 277 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 279 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
 
Väldigt provocerande fråga 3.
Månen är ingen ljuskälla - den reflekterar ljus från solen.
Med den principen är ju även det rätta svaret en ljuskälla då den reflekterar från en annan ljuskälla.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 510 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
 
  • Gilla
Jonas_123 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.