12 173 läst · 236 svar
12k läst
236 svar
Quiz: Kan du lampan?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 414 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Administrator
· Skåne
· 6 546 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 102 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Som vanligt ungefär 😃
Som vanligt ungefär 😃
Allvetare
· Östergötland
· 4 259 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 450 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Renoverare
· Gävleborg
· 8 176 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 456 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 109 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Hobbysnickare
· Jönköping
· 268 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 277 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Väldigt provocerande fråga 3.
Månen är ingen ljuskälla - den reflekterar ljus från solen.
Med den principen är ju även det rätta svaret en ljuskälla då den reflekterar från en annan ljuskälla.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 510 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Månen är ingen ljuskälla - den reflekterar ljus från solen.
Med den principen är ju även det rätta svaret en ljuskälla då den reflekterar från en annan ljuskälla.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 510 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"