12 168 läst · 236 svar
12k läst
236 svar
Quiz: Kan du lampan?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 416 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 419 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Lätt som en plätt om man är upplyst...
Lätt som en plätt om man är upplyst...
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 300 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 570 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 347 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 624 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 377 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 710 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Men min erfarenhet av led är att dom inte håller så länge som utlovat. Har inte många ledlampor som hållit mer än fem år även vid moderat användning.
Men min erfarenhet av led är att dom inte håller så länge som utlovat. Har inte många ledlampor som hållit mer än fem år även vid moderat användning.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 760 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Men vadå? Fullmånen är väl ingen ljuskälla lika lite som allt annat som reflekterar solen?
Men vadå? Fullmånen är väl ingen ljuskälla lika lite som allt annat som reflekterar solen?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 581 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 033 andra personer som har gjort quizet "Kan du lampan?"