12 918 läst · 169 svar
13k läst
169 svar
Quiz: Kan du fälla träd?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 730 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Medlem
· Södermanlands län0
· 972 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 731 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?" trots att jag aldrig fällt ett träd med motorsåg.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 763 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 770 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 596 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 596 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 306 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 806 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 811 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Medlem
· Sverige
· 5 380 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 844 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Som gammal professionell skogshuggare i ungdomen är det pinsamt att inte få alla rätt... men japp jag kan det här utan och innan, ett visst begrepp fallerade tydligen. Finns så enormt mycket mer att fråga om i detta ämne.
Som gammal professionell skogshuggare i ungdomen är det pinsamt att inte få alla rätt... men japp jag kan det här utan och innan, ett visst begrepp fallerade tydligen. Finns så enormt mycket mer att fråga om i detta ämne.