Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 731 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?" trots att jag aldrig fällt ett träd med motorsåg.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 736 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Det var ju bra, eftersom jag tog ner en gran på tomten i påskhelgen.
 
N
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 763 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 770 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Ja, alltså, en orange hjälm går väl an, men nog är det ju flanellskjorta med uppkavlade ärmar som gäller! Annars känns det ju inte alls rätt!
 
C
anders07 anders07 skrev:
nog är det ju flanellskjorta med uppkavlade ärmar som gäller! Annars känns det ju inte alls rätt!
Och högklackat, strumpeband och BH? :crysmile:
 
Hus tomte
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 306 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 783 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
C cpalm skrev:
Och högklackat, strumpeband och BH? :crysmile:
Ja, alla gör ju som de vill, men personligen föredrar jag skyddskor och stålhätta när jag fäller träd... Men dina högklackade kanske har stålhätta? :cool:
 
C
anders07 anders07 skrev:
Ja, alla gör ju som de vill
Tänkte mer på:
 
  • Haha
anders07
  • Laddar…
Man har ju det där sågkortet som många glömmer att man bör ha om man ska jobba i skogen ;)

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 797 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 806 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 844 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Som gammal professionell skogshuggare i ungdomen är det pinsamt att inte få alla rätt... men japp jag kan det här utan och innan, ett visst begrepp fallerade tydligen. Finns så enormt mycket mer att fråga om i detta ämne.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.