Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 362 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 375 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Lite snappade man tydligen upp under utbildningen för motorsågskörkort..
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 451 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"

Inte så svåra frågor direkt
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 471 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 556 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 449 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Wow, sju rätt trots att jag aldrig fällt ett träd.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 585 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
Skulle ändå inte ge mig 10/10 på trädfällarförmåga. Sju kanske. En bra dag. :geek:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 595 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 726 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Yippie!!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 615 andra personer som har gjort quizet "Kan du fälla träd?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.