Så det kan gå. Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 148 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 545 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 301 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 314 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 756 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 605 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Jag fick alla rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

• Haha
Nalleman64
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 831 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 641 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Äntligen full pott...

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 656 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Lite kul att växelriktaren kan vara monterad av ett av företagen i vår koncern. 😀

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 644 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 709 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

D
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 924 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.