3 714 läst · 120 svar
4k läst
120 svar
Quiz: Kan du elprylen?
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 226 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 235 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Jag var tvungen att tjuvkika på den här bilden som jag tog i måndags för att vara helt säker på första frågan.
Visste inte att växelriktaren var till solceller, jag gissade på optimerare eftersom den var ganska lik vår frekvensomvandlare vi har till poolpumpen.
Jag var tvungen att tjuvkika på den här bilden som jag tog i måndags för att vara helt säker på första frågan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Visste inte att växelriktaren var till solceller, jag gissade på optimerare eftersom den var ganska lik vår frekvensomvandlare vi har till poolpumpen.
Medlem
· Halland
· 4 108 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 435 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 646 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Man måste läsa frågorna ordentligt.
Man måste läsa frågorna ordentligt.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 715 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Medlem
· Södermanlands län0
· 972 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 722 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 746 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 366 andra personer som har gjort quizet "Kan du elprylen?"
10/10💪🏻