K
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 590 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 775 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 262 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
F
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 101 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 069 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
S
folk som har 10/10, visste ni verkligen vad dubbelswisha betydde? :O
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 486 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 536 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 151 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"

Måttligt resultat, men men...telefoner gör sig bäst i bakelit. 🧐
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 161 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 639 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 649 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"

Missade den första så jag är nöjd ändå.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 754 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
Inte så pjåkigt.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 374 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 377 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.