Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 84 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 247 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 183 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 108 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 110 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 415 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 442 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
T
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 53 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick alla rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
  • Haha
Patrik440
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Jag vill hävda att fråga 3 är felaktig.
Vad är felet?
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 265 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"

Missade mest på swischfrågan men annars ok med resultatet.
 
O
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 589 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 287 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.