4 903 läst · 56 svar
5k läst
56 svar
Quiz: Kan du bygga pool?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 297 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än några av de personer som har gjort quizet.
Stupade på frågor om COP-värde som jag inte visste vad det var. Brukar fungera att chansa men icke denna gång.
Stupade på frågor om COP-värde som jag inte visste vad det var. Brukar fungera att chansa men icke denna gång.
Lösvirkesbyggare
· Arkitekt Robert Sandell
· 35 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 638 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 808 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Och fråga 4. Värmepumpen i ett förråd.......lycka till.
Och fråga 4. Värmepumpen i ett förråd.......lycka till.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 810 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 811 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Va f**! Nu ska jag skrapa trisslotter.
Va f**! Nu ska jag skrapa trisslotter.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 258 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 261 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 843 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Har aldrig ens funderat på att bygga pool... men ibland går det bra ändå 😁
Har aldrig ens funderat på att bygga pool... men ibland går det bra ändå 😁