4 921 läst · 56 svar
5k läst
56 svar
Quiz: Kan du bygga pool?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 766 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 732 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 732 inlägg
Alla rätt, men att placera värmepumpen i ett förråd var udda. Den den behöver uteuft.
Men skimmer och inlopp sitter fast i var sin ände av poolen, så de kan bara vara rätt för en inomhuspool
Men skimmer och inlopp sitter fast i var sin ände av poolen, så de kan bara vara rätt för en inomhuspool
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 925 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Hade inte koll på mycket (egentligen) mest gissningar, men ingen koll alls på vad som ger klorlukt
Hade inte koll på mycket (egentligen) mest gissningar, men ingen koll alls på vad som ger klorlukt
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 413 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 424 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
....men ställa värmepumpen i ett förråd, det är inget vidare....
....men ställa värmepumpen i ett förråd, det är inget vidare....
ja det är en vanlig vanföreställning att klor luktar klor. Det gör det inte alltid. Det är kloraminer eller sk bundet overksamt klor som luktar. Så sköter man kemin på ett bra sätt slipper man klor lukt även om man har klor i poolen...Violina skrev: