Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 275 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 278 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 439 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Den där jäkla sponten lurade mig! :)

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 191 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 489 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Jag anser att frågan om spont är fel.

Not eller är notspår på ena sidan och spont på andra sidan.

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
pdov
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 538 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 641 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

kulle
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 486 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

B
S sinuslinus skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 489 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Jag anser att frågan om spont är fel.

Not eller är notspår på ena sidan och spont på andra sidan.
Du menar det som heter fjäder... Om det inte är not i båda och en lös fjäder.

• Gilla
Byggnadsvårdare
  • Laddar…
S
B breakman skrev:
Du menar det som heter fjäder... Om det inte är not i båda och en lös fjäder.
En fjäder är lös.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 715 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 726 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 910 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 910 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.