Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 314 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 028 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 103 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 168 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
Patrik440
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 105 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Läste lite för snabbt på någon fråga annars hade det blivit 9/10.

Säkert inte ensam om det å jag tror att många läste nog tex inte färdigt frågorna på följande:
Skärmavbild av fråga 6 från byggquiz med svarsalternativ och procentsatser för varje val.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



/ Patrik
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 484 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 064 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 566 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
O
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 650 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 352 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"

Vad som definierar en bräda har ingenting med dimensioner att göra. När en stock sågas får man ut två plankor av centrum på stocken och bräder runt plankorna.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 290 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 969 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 031 andra personer som har gjort quizet "Kan du brädan?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.