11 124 läst · 134 svar
11k läst
134 svar
Quiz: Är du en mästare på att grilla?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 43 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 81 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Peace of cake. Är det något som jag gör mer än att underhålla/bygga så är det grillning.
Peace of cake. Är det något som jag gör mer än att underhålla/bygga så är det grillning.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
10/10 trots att jag inte är en "riktig" man.
Men frågorna var ganska lätta och det var bara att klicka sig igenom quizet i hög fart.
Keramikgrillen kanske jag hade funderat över en sekund för en vecka sedan men chefen har köpt en sådan och nu får jag föreläsningar varje dag om grillen...
Men frågorna var ganska lätta och det var bara att klicka sig igenom quizet i hög fart.
Keramikgrillen kanske jag hade funderat över en sekund för en vecka sedan men chefen har köpt en sådan och nu får jag föreläsningar varje dag om grillen...
Medlem
· Sverige
· 5 379 inlägg
Ingen lätt fråga att besvara nuförtiden... vad menar du förresten med att använda begreppen "man" respektive "kvinna"? Sånt gammeldags prat visar på att man inte hänger med riktigt. Oj jag råkade skiva "man", menade såklart "hen".Violina skrev:
Själv fick jag också 10p, dock i egenskap av en helt vanlig CIS-man så det räknas inte.
Funderat på att ev uttala mig i trådar om könskvotering till styrelser osv som förekommit... vad menar man egentligen med det i det här sammanhanget... men jag har bestämt mig från att avstå. Tror det är klokt
Jag skulle säga att alla som inte identifierar sig som "icke-binära" är män eller kvinnor..H Harald Blåtumme skrev:Ingen lätt fråga att besvara nuförtiden... vad menar du förresten med att använda begreppen "man" respektive "kvinna"? Sånt gammeldags prat visar på att man inte hänger med riktigt. Oj jag råkade skiva "man", menade såklart "hen".
Själv fick jag också 10p, dock i egenskap av en helt vanlig CIS-man så det räknas inte.
Funderat på att ev uttala mig i trådar om könskvotering till styrelser osv som förekommit... vad menar man egentligen med det i det här sammanhanget... men jag har bestämt mig från att avstå. Tror det är klokt
Sen var mitt inlägg en spinoff på inlägget innan
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 169 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Medlem
· Södermanlands län0
· 972 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 178 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 200 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?
Kanske därför jag får grilla..
Kanske därför jag får grilla..
Administrator
· Skåne
· 6 547 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 74 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Jag tänker inte säga vilken fråga jag hade fel på.
Jag tänker inte säga vilken fråga jag hade fel på.