24 016 läst · 57 svar
24k läst
57 svar
Projekt: Bygger ett spa
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
Gjutningen klar. Svart betong och martisrulle till mönster.
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
Lite mer bilder från mitt bygge.
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
Hoppas att allt funkar med ditt bygge.T Tomas Andersson skrev:
Vilken modul kör du på zwave 1-10v för att styra dina 1-fas frekvensomriktare.
programvaran är det fibaro
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
Hej. Jag körde qubino 0-10v till dessa. Men efter haveri på frekvensomriktarna ledsnade jag och kör idag med en kontaktor. Jag hade ändå alltid på max när jag kunde styra dess.
Badet har fungerat otroligt bra i dessa tre år och används ca 2 gånger i veckan. Mycket väl investerade pengar.
Däremot styrs badet idag av google home så man inte behöver iPad längre. Tex hej google aktivera jetstrålar.
Badet har fungerat otroligt bra i dessa tre år och används ca 2 gånger i veckan. Mycket väl investerade pengar.
Däremot styrs badet idag av google home så man inte behöver iPad längre. Tex hej google aktivera jetstrålar.
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
Jag köpte dom via AliExpress. Dessa har belysning med rgb och både luft och vatten. Skönt tryck i som när man blandar vatten och luft. Tyvärr är det några dioder som har slocknat i dessa nu (3år) och även två munstycken har pajat i badet. Dock inte så dom läcker på något vis utan att dom ej går att justera strålen med. Leta runt på AliExpress men välj inte dom billigaste.
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
Medlem
· västernorrland
· 529 inlägg
4 grader är ett rus som bör upplevas och inte på något sätt dömmas innan man provat.
Liknande trådar
-
Vilket flytspackel bygger på minst?
Golv -
Vad bygga först? Tak eller golv. Bygger till vår friggebod och stommen/regelverk är klart nu. Så: Ska jag lägga takspånt eller underlagsgolv först?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Projekt: Bygger fire pit med en gammal klotgrill och tegelstenar
Fritidshus -
Bygger hus på styltor och sparar berget i Trångsund - Husdrömmar
Artikelkommentarer -
Spara kosing och gör jobbet själv – 15 prima byggprojekt från forumet
Artikelkommentarer