182 360 läst · 634 svar
182k läst
634 svar
Privatimport från utanför EU
Ja så funkar ju fint också! Väntar med spänning på grejorna. Har tyvärr under min renovering samlat på mig en hel del skitmaskiner när jag haft bråttom och skaffa mig något. Så det var dags för en uppryckning och så får man bara hoppas att de nya grejorna håller och fungerar bra!
Jag försökte använda Swedbanks E-korts lösning, men ToolsPlus ville verifiera mig som kund och begärde att jag skulle
skicka antingen ett auktorisationsnummer eller transaktions nummer, men det kunde inte Entercard få fram eftersom det
bara låg en reservation på köpet. ToolsPlus väntade på infot och genomförde väl inte köpet, så reservationen försvann
efter 5 dagar.
Ska prova med VISA istället. Ingen av er som fått samma fråga? Antar att Snurre fick samma fråga.
skicka antingen ett auktorisationsnummer eller transaktions nummer, men det kunde inte Entercard få fram eftersom det
bara låg en reservation på köpet. ToolsPlus väntade på infot och genomförde väl inte köpet, så reservationen försvann
efter 5 dagar.
Ska prova med VISA istället. Ingen av er som fått samma fråga? Antar att Snurre fick samma fråga.
Se mitt inlägg #70. Jag annvände FirstCard/MasterCard. Vore inte fel om dom började stödja PayPal som betal sätt.UffeJ skrev:Jag försökte använda Swedbanks E-korts lösning, men ToolsPlus ville verifiera mig som kund och begärde att jag skulle
efter 5 dagar.
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
Jag har alltså ett betalkort med visaanknytning.... och kredit har jag mig veterligen, inte handlat mindre saker än hus på...Snailman skrev:
Jag fick oxå förfrågan från ToolsPlus om de numren. Jag ringde telefonbanken o fick ett 6 siffrigt nummer. Sen var det ok med ToolsPlus. Entercard vad e de?
UffeJ skrev:Jag försökte använda Swedbanks E-korts lösning, men ToolsPlus ville verifiera mig som kund och begärde att jag skulle
efter 5 dagar.
Det där med verifikations nr eller vad man nu vill kalla det gäller bara första gången man handlar hos tools-plus med bankkort. Såvida man inte byter kort imellan gångerna.
Däremot har jag har lite problem med Tool-plus båda gångerna jag beställt. Dom har tagit väldigt lång tid på sig att skicka grejerna. Vad det beror på vet ja inte. Men dom är iallafall väldigt trevliga att prata med å det är väl packat å man får precis det man beställt.
Däremot har jag har lite problem med Tool-plus båda gångerna jag beställt. Dom har tagit väldigt lång tid på sig att skicka grejerna. Vad det beror på vet ja inte. Men dom är iallafall väldigt trevliga att prata med å det är väl packat å man får precis det man beställt.
Det är samma nummer som fortsätter, så nu kan du gå in på www.posten.se för att söka på ditt kollinr.