R
N Niq skrev:
Vissa förstår inte alls när det är dags att ta pension
Håller med att många i trådarna borde pensionera sig och dedikera mer av sin tid till Ernst!

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Är dom alla överens om att kvinnor ska hållas hemma och inte ha några rättigheter?
Bra fråga! Har ingen clue då jag inte är delaktig..

Har det hänt något här? Blev uppraggad på Bauhaus och har varit upptagen några dar. Är det någon som vet hur man bäst tvättar bort ljusföroreningar? Grannen har utebelysningen på dygnet runt och jag är rädd att det ska sprida sig till mitt hus.

• Haha
  • Wow
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Har det hänt något här? Blev uppraggad på Bauhaus och har varit upptagen några dar. Är det någon som vet hur man bäst tvättar bort ljusföroreningar? Grannen har utebelysningen på dygnet runt och jag är rädd att det ska sprida sig till mitt hus.
Vafför raggar du på Bauhaus? Har du blivit bannad på Tinder igen för att du använt Ernst på dina bilder?

Ljusföroreningar, oj oj oj...nästan lika illa som vedeldning för hälsan! Skrämmande höga dödstal! Enligt en gemensam rapport från Naturvårdsverket och Elsäkerhetsverket har hempulad utebelysning orsakat minst 700 förtida dödsfall 2023! Akta dig! Bär foliehatt inomhus och se till att linda koppartråd runt dina kängor för att vara jordad när du är utomhus. Har du ingen koppartråd kan du stjäla några koppardetaljer från något fult arkitektritat 60-talshus i närheten, det funkar lika bra om du böjer till grejerna lite.

• Haha
  • Wow
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Grattis då var det du som låg i kundvagnen med den ryska babushkan puttandes på vagnen tyckte jag kände igen dig grattis återigen😉
Om du går o pissar i hens parkslide buskar så kan det hända att hen släcker belysningen i hopp om att rädda sina växter!

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Har du blivit bannad på Tinder igen för att du använt Ernst på dina bilder?
Hur visste du det? Har vi dejtat?

R
Alfredo Alfredo skrev:
Jaha nu har du gjort bort dig! Erkänt användandet av Ernst bilder strider mot folkrätten..

• Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Näää, asså....jag har....kanske också använt bilder på Ernst, och sen när någon tipsade om att det fanns en till användare med samma bilder så....kanske det var så att jag rapporterade dig så du blev avstängd... eventuellt.

• Ledsen
Alfredo
  • Laddar…
kanske det var så att jag rapporterade dig så du blev avstängd... eventuellt.
Du gjorde mig en tjänst. Bauhaus är såååå mycket bättre. Ska testa Byggmax till helgen. Hört att det dräller av villebråd där.

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Det är bara att önska dig lycka till, @Alfredo ! Men ett tips, säg inget om det där med ljusföroreningarna förrän du har din tilltänkta ordentligt fast.

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Säg att du har en värmare från NASA hemma och fråga om hen vill komma och titta istället!

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
säg inget om det där med ljusföroreningarna förrän du har din tilltänkta ordentligt fast.
Nej så galen är jag inte. Det håller jag naturligtvis tyst om. Mina första dejter brukar mest handla om aspestväggar och eternittak. Några andra blir det sällan... Undrar varför... 🤔

• Ledsen
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Svetsskärm funkar utmärkt mot ljus.

Det slutar alltid på samma sätt när man blir uppraggad i en byggbutik. Man får följa med hem o leka rörmokare hela helgen. Sen på söndagskvällen så får man med god tur en kopp kaffe och ett kex som tack.

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
får följa med hem o leka rörmokare hela helgen.
What? Jag brukar drabbas av oegenomkomliga VP-rör och gamla felskruvade tomtehattar.

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
What? Jag brukar drabbas av oegenomkomliga VP-rör och gamla felskruvade tomtehattar.
Man ser ju tydligt att du är en rörmokare som är van att rensa bort ohyra

• Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.