480 703 läst · 15 359 svar
481k läst
15,4k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Allvetare
· Tullinge
· 6 034 inlägg
Man måste besiktiga huset först innan AC gör det. Det är en självklarhet!P Pin skrev:
Men den här gången var det fb som ville veta alla brister. Nu vet de att jag har fortfarande inte tagit upp någon inspektions lucka till minn platta på mark.
Facebook vill veta allt. Dom frågar ofta efter larmkoden där.Bananskalare skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 218 inlägg
I’m Spartacus!
Allvetare
· Tullinge
· 6 034 inlägg
Jag tror vi kan minska antalet misstänkta ordentligt. Någon höna är med största sannolikhet inte. Vad jag vet är inte byggahus så vanligt hönorna. Det är den nya Twitter.. Va heter den nu igen... Just det hen
Allvetare
· Tullinge
· 6 034 inlägg
Jag har problem med bilen.
Jag har gjort ren ratten. Sen tänkte jag att det dags att kolla kudden. (ondögt jag kör inte bil när jag är trött) Men den var bökig och få ut. Dammigt vart det. att de inte torkar rent. De var tur att jag tog ut kudden de flera hål i den. Kan det vara några insekter?
Men hur får jag ihop det?
Jag har gjort ren ratten. Sen tänkte jag att det dags att kolla kudden. (ondögt jag kör inte bil när jag är trött) Men den var bökig och få ut. Dammigt vart det. att de inte torkar rent. De var tur att jag tog ut kudden de flera hål i den. Kan det vara några insekter?
Men hur får jag ihop det?