P Pin skrev:
Dels behöver jag en ny stor smart-tv eftersom batteriet i fjärren snart är slut. Vilken storlek är störst och finns den på avbetalning så det inte blir så dyrt?
Jag kan inget om tv-apparater, men vi hade en Telefunken när jag var barn, och jag har alltid sett det som ett oöverträffat namn. Köp en sån! Eller en Andersson.
P Pin skrev:
Sen behöver jag ny mobil. Krav är att kunna ignorera kompisar, ladda ner porr på bussen och stalka mitt ex. Gärna inklusive abonnemang och försäkring.
Här tror jag att en kines är rätt. Den kommer inte bara hålla koll på dina kompisar och deras släkt i sju led, utan även spara information om den porr du laddar ner. Du kommer bli hårt knuten till den kinesiska staten, men betala med din data, så månadskostnaden blir låg.

På det viset har de också försäkrat sig om att du inte vågar klaga, så även den frågan är löst.
 
  • Gilla
BirgitS och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag kan inget om tv-apparater, men vi hade en Telefunken när jag var barn, och jag har alltid sett det som ett oöverträffat namn. Köp en sån! Eller en Andersson.

Här tror jag att en kines är rätt. Den kommer inte bara hålla koll på dina kompisar och deras släkt i sju led, utan även spara information om den porr du laddar ner. Du kommer bli hårt knuten till den kinesiska staten, men betala med din data, så månadskostnaden blir låg.

På det viset har de också försäkrat sig om att du inte vågar klaga, så även den frågan är löst.
Var det inte Anita och Televinken, programmet du såg?

Nordmende gjorde fina apparater förr, kika efter sådan.
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Var det inte Anita och Televinken, programmet du såg?
Visst såg jag det. Televinken och Hacke hackspett var de enda barnprogrammen som fanns 51 veckor om året på 1900-talet.
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Visst såg jag det. Televinken och Hacke hackspett var de enda barnprogrammen som fanns 51 veckor om året på 1900-talet.
Glöm inte dom ryska tecknade filmerna
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Den jugoslaviska Professor Balthazar fick mig förvisso att avstå från LSD hela livet (so far), men ska nog i övrigt ses mer som en upplysningsfilm likt anslagstavlan än som barnprogram. Men i DDR-sverige satt vi förstås klistrade framför båda. Det var ju ändå tecknat.
 
  • Gilla
  • Haha
Nissens och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Hej!

Jag skulle vilja ha lite köpråd.

Dels behöver jag en ny stor smart-tv eftersom batteriet i fjärren snart är slut. Vilken storlek är störst och finns den på avbetalning så det inte blir så dyrt?

Sen behöver jag ny mobil. Krav är att kunna ignorera kompisar, ladda ner porr på bussen och stalka mitt ex. Gärna inklusive abonnemang och försäkring.

Bring it on byggahusexperter!
Hittade en fin tv åt dig
Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition TV med solnedgångsbild, värderad till 2,26 miljoner dollar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Visst såg jag det. Televinken och Hacke hackspett var de enda barnprogrammen som fanns 51 veckor om året på 1900-talet.
Vad kollade du på v52?
 
Kalle Anka.
 
  • Älska
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Nissens
P Pin skrev:
Hej!

Jag skulle vilja ha lite köpråd.

Dels behöver jag en ny stor smart-tv eftersom batteriet i fjärren snart är slut. Vilken storlek är störst och finns den på avbetalning så det inte blir så dyrt?

Sen behöver jag ny mobil. Krav är att kunna ignorera kompisar, ladda ner porr på bussen och stalka mitt ex. Gärna inklusive abonnemang och försäkring.

Bring it on byggahusexperter!
Vill du köpa flera TV så har du några att välja på här:

https://www.maiortvlift.com/lifestyle/decor-and-design/most-expensive-luxury-tvs/

VardagsrumsTV för 26 MSEK och en enklare till sovrummet o köket för 15 MSEK kanske passar?

Prisvärt ändå, man får både 4k och 8k upplösning. Och så lite rosenguld med diamanter i som grädde på moset.

Blev lite sugen själv faktiskt, men skall nog hitta något mer exklusivt.
 
Redigerat:
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Vill du köpa flera TV så har du några att välja på här:

[länk]

VardagsrumsTV för 26 MSEK och en enklare till sovrummet o köket för 15 MSEK kanske passar?

Prisvärt ändå, man får både 4k och 8k upplösning. Och så lite rosenguld med diamanter i som grädde på moset.

Blev lite sugen själv faktiskt, men skall nog hitta något mer exklusivt.
Porren gör sig nog bra på de tv apparaterna.
 
Porr säger du… Funkar Byggahus på TV-n?
 
  • Haha
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Hej!

Allt är någon annans fel, jag har verkligen inget ansvar, för nåt!

Vill bara ha svar som instämmer, gnällspikar och verklighetsförankrade inlägg undanbedes.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hej!

Allt är någon annans fel, jag har verkligen inget ansvar, för nåt!

Vill bara ha svar som instämmer, gnällspikar och verklighetsförankrade inlägg undanbedes.
Vi har väldigt lite verklighetsförankring i den här tråden däremot gnäller vi och säger emot.
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Vi har väldigt lite verklighetsförankring i den här tråden däremot gnäller vi och säger emot.
Det gör vi väl inte? Vi håller med och ger 'likes' precis hela tiden..
 
  • Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Det gör vi väl inte? Vi håller med och ger 'likes' precis hela tiden..
Vi är ju iaf överens om mängden långburk
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.