Düsseldorff
F fribygg skrev:
@El-Löken66 är det så?
Klart det är! Bara gravt alkoholiserade skriver som Löken gör. Dessutom blir det bara värre och värre över tid vilket talar för min slutsats.
 
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Klart det är! Bara gravt alkoholiserade skriver som Löken gör. Dessutom blir det bara värre och värre över tid vilket talar för min slutsats.
Vi låter väl LÖKEN svara för sig själv.
Kanske är han sjuk eller så är det nått annat och det får vi väl isåfall inte diskutera enl forumreglerna..
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Düsseldorff
F fribygg skrev:
Vi låter väl LÖKEN svara för sig själv.
Kanske är han sjuk eller så är det nått annat och det får vi väl isåfall inte diskutera enl forumreglerna..
Du har rätt. Löken får svara själv.
 
E
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Du har rätt. Löken får svara själv.
Nu åker dyssel dorfan på ignore!

Tror ni varit där tidigare.

Men nu uppe bart för alla att det är där hen gör hemma.

Titta histrolken!

Vilka mening lösa in lägg! I en lång lista!
Blä!
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Ouch, det där var cruel and unusual på riktigt! 😱
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
E
Alfredo Alfredo skrev:
Ouch, det där var cruel and unusual på riktigt! 😱
Alfredo dej skulle jag aldrig igner. 😇
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
E El-Löken66 skrev:
Nu åker dyssel dorfan på ignore!

Tror ni varit där tidigare.

Men nu uppe bart för alla att det är där hen gör hemma.

Titta histrolken!

Vilka mening lösa in lägg! I en lång lista!
Blä!
Jag vet inte vilka "ni" är. Men tack för ignore, det var inte en dag för tidigt. Jag vill inte använda kraftuttryck i onödan men du är fan sämst! En riktigt inkompetent person, både socialt och kunskapsmässigt. Jag önskar dig all olycka framöver!
 
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Även om en paroditråd blir lite hårdare än andra när vi antar personas som är andra än våra normala så tycker jag att man bör låta bli att hacka på enskilda, i synnerhet sådana som inte är med i ”leken”.

//Nötegårdsmoralisten
 
  • Gilla
antett och 9 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Ska hälsa min dotter att nån på internet blev jättekränkt över hennes språkbruk.
Det var du som använde KM-ordet här! Skämmes!
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Ig nere, är det samma som Ig Nobel?
 
Hej! Jag har begränsad budget och har hittat en kapsåg på Jula, skall jag köpa den?


Välj svar själv:


- Billigt Kina-skräp, köp riktiga grejer!

- Många av de sk ”riktiga” kapsågarna är också från Kina.

- Jag har minsann en riktig kapsåg och om man plockar isär den i molekyler och hittar en speciell skruv som är märkt ”X”, så innebär det att sågen är tillverkad i Tyskland, så det så.

- Stämmer inte. Sågar med skruvar märkta med ”X” är bara tysktillverkade om de är från 2017 eller tidigare.

- Du har fel. Jag och min fru tältar varje år utanför fabriken som tillverkar sågen, senast 2020. Läs på innan du skriver.

- Är det jag som skall läsa på? Lätt att tro att man har koll om man tältar UTANFÖR fabriken. Jag och min fru hyr lunchrummet INNE i fabriken varje sommar. Tänker att vi borde ha liiite bättre inblick….
 
  • Gilla
  • Haha
antett och 9 till
  • Laddar…
Hur många kap- och gersågar har du sen innan? Om svaret är <5 förstår jag inte frågan. Har du fler än så beror det lite på om du har sommarstuga eller inte, hur god ordning du har i snickarboden (man ska alltid kunna hitta och komma åt minst en kapsåg på under 30 sekunder) osv.

Skoja bara. Köp en, men köp en Makita. Du kommer inte ångra dig så länge din fru inte får veta.
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Det var du som använde KM-ordet här! Skämmes!
Gjorde jag väl inte, jag bara citerade min dotter. Själv föredrar jag skällsord som jag hittade i Herman Hedning när jag var tonåring, typ "bängsäck" - vilken klang!
 
  • Gilla
linneac och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag tror det kommer uppmärksammas om vi skriver om @Düsseldorff 's varggrop, bombhot och skjutningar är vardagsmat numera och knappast nått som myndigheterna reagerar på.
Är varggropen viktigare än att fira Usama bin ladens dödsdag tillsammans med al-qaida. Fast dom är säkert inte så intresserade av Sveriges statsminister utan mera av koranbrännare eller Bidén. Rishi Sunak kanske också blir utsatt för ett attentat. Men vi får väl hoppas dom låter bli och att dom lämnar kung Charles ifred också.
 
N Niq skrev:
Va är inte allt i den här tråden fakta
Jodå. Så kallad alternativ fakta.
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.