Nu har det spårat ut igen
Ska jag ringa sj eller mäklaren om det är dolt fel

Bananskalare Bananskalare skrev:
Nu har det spårat ut igen
Ska jag ringa sj eller mäklaren om det är dolt fel
Anticimex!

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
A anis16 skrev:
En granne har fortfarande julkrans på ytterdörren. Vad göra?
Dra ner dina persienner som hänger på trekvart helt och hållet.

N Niq skrev:
Sist jag piskade grannfrun så började hon låta konstigt och be om mera. Hon ville verkligen ta del Jesus lidande
kanske åberopade hon guuuud också?

Sheike yer bootie…

• Haha
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
kanske åberopade hon guuuud också?

Sheike yer bootie…
Inte just då. Men hon ropar på Gud ibland på kvällarna. Det är nog för att hon tror hon håller på att dö och är på väg till Gud. Hon brukar ropa Gud jag kommer.

• Wow
  • Haha
  • Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Inte just då. Men hon ropar på Gud ibland på kvällarna. Det är nog för att hon tror hon håller på att dö och är på väg till Gud. Hon brukar ropa Gud jag kommer.
Du borde ta upp detta med ordföranden i föreningen, kanske på städdagen som är annalkande?

FredrikR FredrikR skrev:
Du borde ta upp detta med ordföranden i föreningen, kanske på städdagen som är annalkande?
som jag förstått det är ordförande i blandad i det hela.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Dra ner dina persienner som hänger på trekvart helt och hållet.
Går inte persiennerna ända ner? Det måste vara dolt fel. Kan jag få ut nått på säljarens försäkring? Ska jag fråga mäklaren om det? Om det är dolt fel att man måste spola i kranen för att kallt vatten. Värst är det på sommaren. Det är tionde sommaren som det har hållt på. Är det mäklaren som avgör.
Det måste vara dolt vattnet syns inte. Är det staten som betalar dolda fel?

N Niq skrev:
1 Mosebok
1:28
28:14

FredrikR FredrikR skrev:
Vem städar❓

Bananskalare Bananskalare skrev:
Går inte persiennerna ända ner? Det måste vara dolt fel. Kan jag få ut nått på säljarens försäkring? Ska jag fråga mäklaren om det? Om det är dolt fel att man måste spola i kranen för att kallt vatten. Värst är det på sommaren. Det är tionde sommaren som det har hållt på. Är det mäklaren som avgör.
Det måste vara dolt vattnet syns inte. Är det staten som betalar dolda fel?
Staten är ett dolt fel i sig själv.

P Pin skrev:
1 Mosebok
1:28
28:14
Du har fel 28/1=28 det ska vara 28/2 så det blir 14.

P Pin skrev:
Fredrik R har redan låst pistolen.

[bild]

Måste tråden låsas också?
Stör mig nåt så bedrövligt på det där konstverket. Såg Colt 45 Peacemaker verkligen ut så här?
Svartvitt foto av en Colt 45 Peacemaker-revolver med utmärkande lång pipa.

Cruzze Cruzze skrev:
Stör mig nåt så bedrövligt på det där konstverket. Såg Colt 45 Peacemaker verkligen ut så här?
[bild]
Ska man vid duell peta opponenten i ögat med den?

P Pin skrev:
Ska man vid duell peta opponenten i ögat med den?
Kanske garva ihjäl sig.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.