419 305 läst · 12 909 svar
419k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Den är nog billig. Inte hittar du någon annan router med 3 gula X för det priset. Om du köper batterier med bluetooth så kan du ansluta den vägen också.fubar skrev:
Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
Fast jag förstår inte vad texten under betyder. Fast bokstäverna är finare under.
Och jag vill som sagt ha vit text på mörk vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fast jag förstår inte vad texten under betyder. Fast bokstäverna är finare under.
Vad tror du om en mörk ruta runt texten? Bry dig inte om vad det står, det är nog ingen som förstår vad det betyder.P Pin skrev:Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
[bild]
Logga in
Skapa konto
Kan du inte bara skriva direkt med en tuschpenna eller sprayfärgP Pin skrev:Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
[bild]
Jag träffade min fru på russianmailorderbrides.com och hon säger att den texten är sämre än den jag frågade om. Och så sa hon att jag kan skriva det på min bil istället.fubar skrev:
Medlem
· Västernorrland
· 2 056 inlägg
Använd Microsoft WallPaint. Blir sååå mycket bättre.P Pin skrev:Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
[bild]
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 973 inlägg
Jag tycker "carpe diem" är lite mesigt på en svart vägg. "Memento mori" har lite mer...tyngd, liksom!
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 973 inlägg
...eller kanske "jag rullar", fast översatt till latin, du verkar vara inne på det.
Sänksåg, gärna med skena.P Pin skrev:Jag ska skriva väggord ovanför kökssoffan. Hur gör man det bäst, måla textens färg på gena väggen och sedan tejpa upp boxtäverna och måla en gång till runtomkring hela väggen? Eller har ni andra förslag?
[bild]
Då blir det rakt!
Kryp tillbaka till https://kontorsforum.se eller var du nu rymt ifrån. Här märker vi med eldkastare eller åtminstone gassvets!S Saelen skrev: