S Saelen skrev:
Dymotejp
Alfredo Alfredo skrev:
Kryp tillbaka till [länk] eller var du nu rymt ifrån. Här märker vi med eldkastare eller åtminstone gassvets!
Jaså är det den tonen?
Så den svarta fondväggen med Tipp-ex duger inte heller alltså?
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Nu blev jag påmind om att jag har en ännu ouppackad Lidl plasma... Den borde vara som klippt och skuren för jobbet.
Jag har en tom oljetank du kan få prova den på;)
 
Fast det enklaste är ju att rida på balrogen, rikta huvudet och så har man ju en eldkastare.

Ungefär som att skriva sitt namn i snön när man pissar
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Fast det enklaste är ju att rida på balrogen, rikta huvudet och så har man ju en eldkastare.

Ungefär som att skriva sitt namn i snön när man pissar
Men hur får man tag i en balrog?
 
S Saelen skrev:
Så den svarta fondväggen med Tipp-ex duger inte heller alltså?
Är de mycket aspest i färgen är det OK.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Den borde vara som klippt och skuren för jobbet.
Bara du säkrar upp med fyrtum innan så blir det bra.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Inte använder du väl fosilgas?
Den fosiligaste jag kan hitta. Gärna i engångsplastflaska som jag fyller med aspest och sänker i sjön när jag är klar.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Men hur får man tag i en balrog?
Det är väl lättare att hitta en dalahäst för ändamålet?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Kryp tillbaka till [länk] eller var du nu rymt ifrån. Här märker vi med eldkastare eller åtminstone gassvets!
Ett tips är att inte gå tillbaka till Kontorsforum! Tråkigaste forumet på länge. Jag blev bannad där, efter att jag beskrivit hur jag brukar smyga in på andras kontor på jobbet, och ändra lite på den där metallpinnen på hålslaget som ska göra så att hålen blir centrerade på pappret. Dessutom brukar jag passa på att stänga av datormusen för de som har trådlös, sänka stolen 5 cm och höja skrivbordet 5 cm. Skitkul! Men det tyckte inte Hålslags-Hitler (moderaten på Kontorsforum), så jag blev bannad! Det var något om att "uppmana till allvarlig arbetslivskriminalitet". Surt!
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
Dilato och 7 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Ett tips är att inte gå tillbaka till Kontorsforum! Tråkigaste forumet på länge. Jag blev bannad där, efter att jag beskrivit hur jag brukar smyga in på andras kontor på jobbet, och ändra lite på den där metallpinnen på hålslaget som ska göra så att hålen blir centrerade på pappret. Dessutom brukar jag passa på att stänga av datormusen för de som har trådlös, sänka stolen 5 cm och höja skrivbordet 5 cm. Skitkul! Men det tyckte inte Hålslags-Hitler (moderaten på Kontorsforum), så jag blev bannad! Det var något om att "uppmana till allvarlig arbetslivskriminalitet". Surt!
En tejpbit under datormusen eller på chippet på ID-kortet om det behövs för att logga in i datorn kan rekommenderas.
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
En tejpbit under datormusen eller på chippet på ID-kortet om det behövs för att logga in i datorn kan rekommenderas.
Absolut 👏! Och till skillnad från vissa andra tråk-forum får du skriva det här!!!
 
Har hört att man måste vara på kontorsforum tre dagar i veckan, men många är ju ändå inte det; med eller utan tejp.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Har hört att man måste vara på kontorsforum tre dagar i veckan, men många är ju ändå inte det; med eller utan tejp.
Tvärtom så är det övriga två dagar när man är hemma man är där.
 
fubar fubar skrev:
En tejpbit under datormusen eller på chippet på ID-kortet om det behövs för att logga in i datorn kan rekommenderas.
När någon inte låser datorn och vänder ryggen till. Håll in Ctrl + Alt och tryck på någon av piltangenterna.
 
  • Haha
fubar
  • Laddar…
P Pin skrev:
När någon inte låser datorn och vänder ryggen till. Håll in Ctrl + Alt och tryck på någon av piltangenterna.
En klassiker
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.