Alfredo Alfredo skrev:
Om Karo delar Ernst i två får vi då två dvärgar fast bara en av dem har skägg?
Nu rör du till det. Ernst har visserligen skägg ibland, och är lång, men jag skulle inte definiera henom som "man" rakt av. Är inte "Ernst" en slags tredje kön? Dvärgar är ju som sagt alltid män (även om de kanske inte nödvändigtvis definierar sig som män nu 2023).

• Haha
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det är ju självklart att det inte är bygglovspliktigt med en harpun! Det är visserligen ett livsfarligt vapen, men sådana nämns inte öht i Plan- och bygglagen. Det viktiga är att harpunen inte är volymskapande. Passa på och bygg ett bygglovsfritt trädäck runt den också, när du ändå håller på!
Nä trädäcket skippar jag... Tänker mer på varggrop, de räknas ju som kulturminnen.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Nu rör du till det. Ernst har visserligen skägg ibland, och är lång, men jag skulle inte definiera henom som "man" rakt av. Är inte "Ernst" en slags tredje kön? Dvärgar är ju som sagt alltid män (även om de kanske inte nödvändigtvis definierar sig som män nu 2023).
Det finns bara två kön. Jag påstår varken att 'E' är skäggiga damen in persona eller ens är lämplig som balrogföda utan skriver det mest för att fylla ut den här raden.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Nä trädäcket skippar jag... Tänker mer på varggrop, de räknas ju som kulturminnen.
Nä, nya vargropar är inte kulturminnen.

• Gilla
Rejäl
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Nä, nya vargropar är inte kulturminnen.
Vargropar kan man få om man klämmer finnar

• Gilla
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Vargropar kan man få om man klämmer finnar
Sådana är väl också helt lovfria?

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Fast det är ju tvärtom. Alla män har inte skägg! Alla män är inte dvärgar heller, även om alla dvärgar är män. Edward Blom, till exempel, har skägg men är inte dvärg.

Jag misstänker att Tesla och Hans Elektrifierade Höghet Elon bryr sig. Jag tror han blockar hashtagen #notyourdwarf från föredetta Twitter för att slippa jobbiga diskussioner. Som om jobbiga diskussioner skulle vara hans värsta problem, när han får ett gäng välorganiserade dvärgar att göra affärer med. Tror inte det går att stjäla från dem så enkelt. "Du blir fånge i berget resten av livet, vilket inte är så länge" är lite tyngre som argument än "Vi skickar inte dina nummerplåtar med Postnord".
.nej alla män av människosläktet har inte skägG .en del kvinnor av människosläktet har deT.
alla dvärgar har skägg oavsett om dom tillhör första,andra eller tredje köneT .var inte så trångsynt acceptera att andra raser är annorlundA

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Fast här infinner sig en intressant fråga. Ponera att jag vill bygga en harpun i trädgården.
Krävs det bygglov och är det någon som har en ritning att dela med sig av?

*frågar åt en vän*
Glöm inte dom svarta pilarna

F fribygg skrev:
Sådana är väl också helt lovfria?
Nä man måste ha lov av den som äger finnarna

• Haha
Rejäl
  • Laddar…
N Niq skrev:
Nä man måste ha lov av den som äger finnarna
Känner du dig ägd? Såvitt jag vet är Finland självständigt och behöver inte fråga om lov.

Redigerat:
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
De har väl lov i Finland precis som i Sverige?

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
R
S Saelen skrev:
De har väl lov i Finland precis som i Sverige?
Nej men dom har satana perkele nuuskahuuli😂

Nu pratar du sådär dominant och härligt igen. Min inre Ernst går banne mig i spinn...

• Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
R
S Saelen skrev:
Nu pratar du sådär dominant och härligt igen. Min inre Ernst går banne mig i spinn...
Ssssh så inte alfredo hör detta för alla vet ju vad som händer då🙈😂

• Arg
  • Wow
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
är han Karolin?

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.