456 454 läst · 14 236 svar
456k läst
14,2k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 148 inlägg
Nu rör du till det. Ernst har visserligen skägg ibland, och är lång, men jag skulle inte definiera henom som "man" rakt av. Är inte "Ernst" en slags tredje kön? Dvärgar är ju som sagt alltid män (även om de kanske inte nödvändigtvis definierar sig som män nu 2023).Alfredo skrev:
Nä trädäcket skippar jag... Tänker mer på varggrop, de räknas ju som kulturminnen.SågspånPappspikEternit skrev:
Det finns bara två kön. Jag påstår varken att 'E' är skäggiga damen in persona eller ens är lämplig som balrogföda utan skriver det mest för att fylla ut den här raden.SågspånPappspikEternit skrev:
.nej alla män av människosläktet har inte skägG .en del kvinnor av människosläktet har deT.SågspånPappspikEternit skrev:Fast det är ju tvärtom. Alla män har inte skägg! Alla män är inte dvärgar heller, även om alla dvärgar är män. Edward Blom, till exempel, har skägg men är inte dvärg.
Jag misstänker att Tesla och Hans Elektrifierade Höghet Elon bryr sig. Jag tror han blockar hashtagen #notyourdwarf från föredetta Twitter för att slippa jobbiga diskussioner. Som om jobbiga diskussioner skulle vara hans värsta problem, när han får ett gäng välorganiserade dvärgar att göra affärer med. Tror inte det går att stjäla från dem så enkelt. "Du blir fånge i berget resten av livet, vilket inte är så länge" är lite tyngre som argument än "Vi skickar inte dina nummerplåtar med Postnord".
alla dvärgar har skägg oavsett om dom tillhör första,andra eller tredje köneT .var inte så trångsynt acceptera att andra raser är annorlundA