Alfredo Alfredo skrev:
Ja är man nära land är det givetvis inget problem. Men hur gör man mitt ute på sjön???
Håll ut dom över relingen bara

Jag är elektriker!

• Älska
kashieda
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
En uppdatering:

I går besökte jag platsen där jag tänkt att bygga, men grannarna verkar inte så roliga. När jag gick runt i godan ro för att mäta och fota lite, så skickade de några killar på mig som släpade bort mig.

Jag har alltså hittat en bra plats ganska centralt i Stockholm. Det är en slutningstomt nära vattnet som mest används till att ställa turistbussar på. Närmsta grannar är ett äldre par som har ett alldeles överdimensionerat hus som säkert är flera hundra år gammalt. Till saken hör att de inte bor där på riktigt utan har ett annat ställe en bit utanför Stockholm.

Så efter att ha blivit bort släpad blev det rena förhöret och bara för en liten stund sedan kunde jag gå därifrån.

Det är inte så bra för grannsämjan, vet inte om det är lönt att gå med i Villaägarna och få juridisk hjälp eller om det är lika bra att ändra planerna. Det lär ju ändå inte bli klart till jul.
Det där borde du kunna få igenom som dolt fel!

Skulle inte bli förvånad om du hittar fornlämningar eller något underjordiskt garage på tomten som Antizemit missat när de besiktgat.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Säkert kortburk. 👎
KORTHYLSA heter det!!!!

• Ledsen
Alfredo
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag är elektriker!
Jag identifierar mig också som elektriker.

• Haha
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Det där borde du kunna få igenom som dolt fel!

Skulle inte bli förvånad om du hittar fornlämningar eller något underjordiskt garage på tomten som Antizemit missat när de besiktgat.
Ja, det kan nog finnas massor gammalt skräp på ett sånt ställe.
Grannarna menar att släkten bott där sedan de flyttade från Frankrike i början av 1800-talet. Och de har samlat på sig en massa gammalt bråte.

• Gilla
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag är elektriker!
Jag är också elektriker!

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Jag är också elektriker!
Och det är mina katter med!

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
E
Alfredo Alfredo skrev:
Ja är man nära land är det givetvis inget problem. Men hur gör man mitt ute på sjön???
Hagelgevär såklart, det var ju därför Gud uppfann det åt oss. Funkar på långburk med.
Och för att fiska såklart, när det krävs lite mer finess än att bara dra iväg en sjunkbomb eller två, men det brukar man tala tyst om så inte Poseidon blir sur.

• Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Hallå @Marlen Eskilstuna det fungerar inte!!Ändra i appen. Nu! Ingen sa att det fungerade så här, eller inte fungerade rättare sagt. Fel i koden. Dolt.

(ber om ursäkt till fel användare som råkade taggas)
Dolt fel i koden måste väl vara ett 404.

• Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
tommib
E Emil.P skrev:
Hagelgevär såklart, det var ju därför Gud uppfann det åt oss. Funkar på långburk med.
Och för att fiska såklart, när det krävs lite mer finess än att bara dra iväg en sjunkbomb eller två, men det brukar man tala tyst om så inte Poseidon blir sur.
PULL!

Men använd inte blyhagel för allt i världen, man måste ju tänka på miljön.

• Gilla
Emil.P och 1 till
  • Laddar…
E Emil.P skrev:
Vilken Gud menar du❓ Den kristna utan namn eller någon av Poseidons släktingar/vänner❓

E
N Niq skrev:
Vilken Gud menar du❓ Den kristna utan namn eller någon av Poseidons släktingar/vänner❓
Inte så noga men det är några man bör undvika;
-Poseidon - han blir som sagt sur så fort det fiskas med annat än felbyggda högafflar
-Tor - han är mer för att kasta hammaren vilket iofs är manligt, men som vanlig människa kommer ju inte hammarfan tillbaka efter träff så det blir både dyrt och tungt att sänka n*fjorton långburk {n är valfritt heltal >=1}
-alla på E - inte för att det är något fel på dem i sak men för att inte riskera nämna den onämnbara

E Emil.P skrev:
Inte så noga men det är några man bör undvika;
-Poseidon - han blir som sagt sur så fort det fiskas med annat än felbyggda högafflar
-Tor - han är mer för att kasta hammaren vilket iofs är manligt, men som vanlig människa kommer ju inte hammarfan tillbaka efter träff så det blir både dyrt och tungt att sänka n*fjorton långburk {n är valfritt heltal >=1}
-alla på E - inte för att det är något fel på dem i sak men för att inte riskera nämna den onämnbara
Men Lucifer Morningstar börjar ju inte på E. Inte Hel eller Aries heller

E
N Niq skrev:
Men Lucifer Morningstar börjar ju inte på E. Inte Hel eller Aries heller
Korrekt, de är fritt fram att välja!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.