469 049 läst · 14 893 svar
469k läst
14,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 120 inlägg
Näe. 14 långburk och en vaskad flaska rosé. Men det kan komma tillbaka, så många behöver fortsätta med långburk livet ut. Rosévaskandet behöver man bara göra en gång, många tror att det egentligen bara är en kul grej. Men det är dumt att chansa.
Rosé kan man hälla ut hur mycket man vill. Ingen saknar det.Nötegårdsgubben skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 193 inlägg
Asså, efter att ha hängt i den här tråden kommer jag aldrig kunna närma mig någon slags fantasy med traditionell blick! Kommer bara tänka, eller i värsta fall säga, "Jodå, det vet jag hur det går till att könsbestämma en balrog! Det vet Ernst Kirchsteiger också, men inte Lucas, för det går inte i mörkret. Dock utgör det inte dolt fel."
Det fanns inga balroger i star wars så det vet nog inte Lucas. Däremot så borde Lucas vet hur man könsbestämmer en Jawa eller Wookie.SågspånPappspikEternit skrev:Asså, efter att ha hängt i den här tråden kommer jag aldrig kunna närma mig någon slags fantasy med traditionell blick! Kommer bara tänka, eller i värsta fall säga, "Jodå, det vet jag hur det går till att könsbestämma en balrog! Det vet Ernst Kirchsteiger också, men inte Lucas, för det går inte i mörkret. Dock utgör det inte dolt fel."
Han vet säkert också hur lång 1 parsec är. Och hur man bygger en ljussabel.