F fribygg skrev:
Nej, som jag förstått det får man inte lagra koks eller annan narkotika.
Inte ens några hundra kilo för eget bruk❓
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
N Niq skrev:
Inte ens några hundra kilo för eget bruk❓
Jo till ässjan
 
N Niq skrev:
Inte ens några hundra kilo för eget bruk❓
Är verkligen koks bra som bruk?
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
P Pin skrev:
Är verkligen koks bra som bruk?
Cement eller kalk är bättre. Ta bara en sort och se till att hålla katten borta från det, annars blir det blandmissbruk och det har för dålig hållfastighet.
 
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Är verkligen koks bra som bruk?
Hur ska jag annars bruka ässjan❓
 
kashieda kashieda skrev:
Cement eller kalk är bättre. Ta bara en sort och se till att hålla katten borta från det, annars blir det blandmissbruk och det har för dålig hållfastighet.
Djur funkar bättre att göra lim av
 
Alfredo Alfredo skrev:
Stäm! Vänta inte. Inte imorgon. Inte i eftermiddag utan nu. Stäm nu! Stäm! Stäm! Stäm!

STÄM!
Jaja vi förstår att du vill ha stämjärn
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jaja vi förstår att du vill ha stämjärn
Räknas järn som långburk?
 
  • Gilla
  • Wow
4774 och 1 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Räknas järn som långburk?
Nej dom moderna är ju av aluminium.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Eaum Eaum skrev:
Hej, Jag flyttade in i mitt hus för sju år sedan och märkte för en tid sedan att vattnet inte rinner undan ena hörnet i avloppet i duschen för att det lutar lite fel. Duschen är renoverad innan jag flyttade in och huset är byggt på 60-talet. Det felet är väl jättedolt eftersom jag inte lagt märke till det förrän nu? Eller har jag köpt ett Pisa-torn-hus som sakta håller på att tippa? Kan ARN hjälpa mig tror ni?
Nej jag tror nog att du sitter på en ordentlig sättning här. Antagligen ett slukhål in the making. Börja med att genast frilägga grunden för att kontrollera om det kan vara ett läckande rör under plattan som spolar bort fyllnadsmassorna.
Kollade på google street view och jämför mot gamla bilder och det syns tydligt att du har problem med läckande rör:
Hus på brant kollapsar i flod. Två bilder visar före och efter ögonblicket. Erosion eller naturkatastrof troligen orsak.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Eaum och 8 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Räknas järn som långburk?
Jag vill på intet sätt hindra dig från att ta dej ett järn, men sprit brukar komma i flaska och inte långburk.
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Nej, som jag förstått det får man inte lagra koks eller annan narkotika.
Precis! Och om det är dolt fel så bängen hittar det när de trålar så kan man få alla helvetes jävla problem!
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Precis! Och om det är dolt fel så bängen hittar det när de trålar så kan man få alla helvetes jävla problem!
Tveksamt om bängen har tillstånd att tråla numera, fisket är hårt reglerat och de fula fiskarna simmar rätt fritt i våra städer.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Kan vara så. Nätfiske är väl också mest för andra sidan. Och Ylva Johansson.
 
tommib
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Precis! Och om det är dolt fel så bängen hittar det när de trålar så kan man få alla helvetes jävla problem!
Hur ska man annars göra livet till en fest?

Och ässjan behöver väl inget koks, alla vet att fyllan värmer bäst!
 
  • Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.