9 448 lĂ€st · 272 svar
9k lÀst
272 svar
OS 2024 Paris
Renoveringsnovis
· Ăstergötland
· 4 270 inlĂ€gg
Fairlane
Medlem
· Stockholms LĂ€n
· 13 371 inlĂ€gg
Fairlane
Medlem
- Stockholms LĂ€n
- 13 371 inlÀgg
En bronsmedalj i segling blev det ocksĂ„. Helt ok att titta pĂ„, men dĂ„ har jag seglat en del inklusive lite enkel kappsegling för en evighet sen. Ăr man inte alls kunnig i sporten tycker jag att kommentatorerna misslyckades med att förmedla vem som har företrĂ€de i olika situationer etc och vad som hĂ€nder om man inte lĂ€mnat företrĂ€de.
Nu var ju detta ett medalj race, sĂ„ de kanske förutsatte att de som kollar har lite koll redan, och jag missade inledningen av det sĂ„ vet inte vad de sa dĂ„, men jag hĂ„ller verkligen med.Fairlane skrev:En bronsmedalj i segling blev det ocksĂ„. Helt ok att titta pĂ„, men dĂ„ har jag seglat en del inklusive lite enkel kappsegling för en evighet sen. Ăr man inte alls kunnig i sporten tycker jag att kommentatorerna misslyckades med att förmedla vem som har företrĂ€de i olika situationer etc och vad som hĂ€nder om man inte lĂ€mnat företrĂ€de.
Ăver huvud taget hur det funkar, hur banan ser ut, hur lĂ„ngt det Ă€r kvar osv, fattade att Sverige skulle ta sig in ett antal placeringar före Spanien för bronspengen, men i övrigtâŠ
Ser mycket fram emot handbollen i eftermiddag och beachvolleyboll ikvÀll, blir tuffa matcher bÄda tvÄ!
Renoveringsnovis
· Ăstergötland
· 4 270 inlĂ€gg
Puhh, vilket mÄlvaktsspel frÄn bÄda lagen!
Tuff sĂ„gning av Wislander, "âKlarar inte pressenâ
https://www.aftonbladet.se/sportbla...-efter-semifinalforlusten-klarar-inte-pressen
Sen just han har nog mycket stor kunskap för att bedöma att det inte fungerade och att pressen blev för stor.
https://www.aftonbladet.se/sportbla...-efter-semifinalforlusten-klarar-inte-pressen
Sen just han har nog mycket stor kunskap för att bedöma att det inte fungerade och att pressen blev för stor.
Han ju i viss mÄn rÀtt...Man borde ju kunna stÀnga matchen nÀr man leder med 4 mÄl en bra bit in i andra halvlek.P paralun skrev: