🏓🇾đŸ‡Ș
Anton KÀllberg spöar Harimoto i 5e setet, efter 2 - 2 i matcher.
Final fredag 15:00 mot Kina eller Frankrike.
 
  • Gilla
  • Älska
Keiller och 4 till
  • Laddar…
Fairlane
Vilken match!
 
  • Gilla
  • Älska
[SKPG]Zamora och 3 till
  • Laddar…
Helt utspelad i dryga tvÄ set och sen vÀnder han....grymt!!!!
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 3 till
  • Laddar…
Eventuellt det mest spÀnnande som hÀnt under detta OS.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
🏓🇾đŸ‡Ș
Anton KÀllberg spöar Harimoto i 5e setet, efter 2 - 2 i matcher.
Final fredag 15:00 mot Kina eller Frankrike.
DÄ fÄr man vÀl försöka smita tidigare frÄn jobbet dÄ......
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Fairlane
En bronsmedalj i segling blev det ocksĂ„. Helt ok att titta pĂ„, men dĂ„ har jag seglat en del inklusive lite enkel kappsegling för en evighet sen. Är man inte alls kunnig i sporten tycker jag att kommentatorerna misslyckades med att förmedla vem som har företrĂ€de i olika situationer etc och vad som hĂ€nder om man inte lĂ€mnat företrĂ€de.
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
En bronsmedalj i segling blev det ocksĂ„. Helt ok att titta pĂ„, men dĂ„ har jag seglat en del inklusive lite enkel kappsegling för en evighet sen. Är man inte alls kunnig i sporten tycker jag att kommentatorerna misslyckades med att förmedla vem som har företrĂ€de i olika situationer etc och vad som hĂ€nder om man inte lĂ€mnat företrĂ€de.
Nu var ju detta ett medalj race, sÄ de kanske förutsatte att de som kollar har lite koll redan, och jag missade inledningen av det sÄ vet inte vad de sa dÄ, men jag hÄller verkligen med.
Över huvud taget hur det funkar, hur banan ser ut, hur lĂ„ngt det Ă€r kvar osv, fattade att Sverige skulle ta sig in ett antal placeringar före Spanien för bronspengen, men i övrigt


Ser mycket fram emot handbollen i eftermiddag och beachvolleyboll ikvÀll, blir tuffa matcher bÄda tvÄ!
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Puhh, vilket mÄlvaktsspel frÄn bÄda lagen!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
"Surt sa rĂ€ven".... 😱
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P paralun skrev:
Tuff sĂ„gning av Wislander, "”Klarar inte pressen”
[lÀnk]
Sen just han har nog mycket stor kunskap för att bedöma att det inte fungerade och att pressen blev för stor.
Han ju i viss mÄn rÀtt...Man borde ju kunna stÀnga matchen nÀr man leder med 4 mÄl en bra bit in i andra halvlek.
 
  • Gilla
RejÀl
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Han ju i viss mÄn rÀtt...Man borde ju kunna stÀnga matchen nÀr man leder med 4 mÄl en bra bit in i andra halvlek.
Jovisst, sen Àr ju mycket en coachfrÄga att fÄ till det. Men nu blev det en sur förlust.
 
FörvÄnad över beslutet att spela sÄ mycket 7 mot 6 i andra halvan av andra halvlek. KÀnns inte som att den 7e spelaren tillförde just nÄgot alls..
Trist att de inte kunde knyta ihop sÀcken.
 
  • Gilla
paralun
  • Laddar…
MÀktigt 200 m lopp dÀr Botswanas Tebogo tog hem loppet och inte USAs Lyles.
 
  • Gilla
Pin och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.