Jag gillar slutresultatet :) Härligt snyggt med de stora rutorna på både golv och vägg.

monikaw skrev:
Jag gillar slutresultatet :) Härligt snyggt med de stora rutorna på både golv och vägg.
Tackar, ska erkänna att samtidigt som vi beställde kakel och klinker, beställde två pelare som går i svart och vitt, varje pelare består av två svarta och en vit kakel platta på 70x230mm med vågformat längsgående mönster som i sin tur bygger ut 15mm, kanonsnygga, men de kom aldrig upp på väggen, hur vi än försökte så fick vi dela de stora kakelplattorna, och det ville vi inte, så nu ligger de ute i garaget och skräpar, 5000:- åt pipan :cool:

// Git o Lars

R G skrev:
Skitsnyggt!!!
Jag har precis lagt ett identiskt golv i vårt kök, det är kanonsnyggt och vi är mycket nöjda, hoppas ni också är det!

Hur lång tid har det tagit från det att kofoten fick göra grovjobbet tills det var helt klart?
Hur stort är badrummet och vad har det kostat på ett ungefär?

//Rille
Tackar tackar!! Jodå, visst är vi nöjda med golvet, absolut, det blev precis som vi hoppades på.

Om man räknar med den dagen som vi inte kunde använda duschen i det gamla badrummet, och till den dagen som vi premiär duschade, 21 september - 30 oktober ca: fem och en halv vecka.

Badrummet är ca: 11 kvadrat.

Kostnad, gissa de du ;)

// Git o Lars

Nu så! elementet satte vi upp igår, som ni ser så är den inte inkopplad, och värmen i golvet bör vi inte sätta på förren om två veckor, som tur är så värmer handdukstorken lite iallafall.

// Git o Lars

• Element.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.