Automower 35 skrev:
Jag har sett båda modellerna som kommer som efterföljare till 220 och 230.
Vet du eller nån annan om nuvarande modell 305 kommer göras om till 2013?
 
Nu e det ju en tid kvar innan säsongen drar igång men dags att budgetera för det.
Någon som vet ungefär vad priset kommer land på för 220:an ?
 
Den finns ju tillgänglig redan... förmodligen bara som förbeställning än så länge men där har ni ju iaf priset på både 230 och 330 samt lite info om dom.
Ska bli intressant att se vad som händer med priserna på den gamla 220. Om det är värt att köpa den gamla modellen eller om man ska sikta på den nya.
Den gamla kommer tydligen säljas parallellt med den nya om jag har förstått det rätt.
 
Brygga skrev:
Den finns ju tillgänglig redan... förmodligen bara som förbeställning än så länge men där har ni ju iaf priset på både 230 och 330 samt lite info om dom.
Ska bli intressant att se vad som händer med priserna på den gamla 220. Om det är värt att köpa den gamla modellen eller om man ska sikta på den nya.
Den gamla kommer tydligen säljas parallellt med den nya om jag har förstått det rätt.
Och priset och infon hittar man var?
 
Ser nästan ut som Husqvarna tittat på sin kinesiska kopia när de designat nya modellen. :)

Bilder i lanseringsordning:
Husqvarna_Automower_220_AC.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Robo-Mower-Automativ-Lawn-Mower.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Automower.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
markusla och 1 till
  • Laddar…
Hej
Kanske lite från ämnet men ändå...
Finns det någon anledning att köpa en AM220 från en fysisk butik mot att handla från nätet ?
Fick pris på 19.400kr för en AM220 på en auktoriserad återförsäljare med fysisk butik.
Priset på nätet är väl oftast någon tusing billigare.
/M
 
Någon som vet om datum? Jag skall köpa en i år och hoppas de finns tillgängliga i April? Det är 320:n som är aktuell för mig.
 
Hör av dig till varuhuset.se som jag länkade till längre upp... eftersom dom har lagt ut dom på sin hemsida borde dom vara intresserade av att kunna ge ett leveransdatum också tycker jag.
 
Jag ska också köpa en i år och räknar kallt med att de kommer att finnas ute i handeln april/maj.

Det är lite konstigt att flera butiker redan har priser, bilder och teknisk beskrivning av de nya modellerna men på Husqvarnas hemsida finns ingen än?

http://www.lindarn.se/layout.asp?ID=1130
 
Automower-porr!

Automower320.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Automower330X.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tajkon
  • Laddar…
Juli duger inte! Det låter inte bra.
 
Isf får det nog bli till att köpa den gamla 220 istället om man kan få dom till ett bra pris.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.