Daniel78 skrev:
Litauiska är det.

Google har en smidig funktion, "identifiera språk" :)
Se där, ja svenska var det ju inte iaf :)

Daniel78 skrev:
Jämförde lite priser för skojs skull mellan Duabhuset.se (där jag brukar handla maskiner) och bosch-verktyg.se:

Bosch GCM 10 SD (byggsåg)
bosch-verktyg.se = 11089:-
duabhuset.se = 6885:-

Bosch GCM 10 S (byggsåg)
bosch-verktyg.se = 7734:-
duabhuset.se = 5395:-

Bosch GSR 18 VE-2 LI (skruvdragare)
bosch-verktyg = 5543:-
duabhuset.se = 4795:-

Bosch GTS 10 (bordscirkelsåg)
bosch-verktyg.se = 11588:-
duabhuset.se = 7495:-

Bosch GKS 55 CE (cirkelsåg)
bosch-verktyg.se = 3871:-
duabhuset.se = 2850:-

Nä, jag kommer fortsätta handla på duab huset, där kan man dessutom pilla på maskinerna ifall man har vägarna förbi :)
Och svängar man förbi duabhuset så får man även chansen att träffa Sveriges absolut otrevligaste försäljare (kan vara ägaren). Man vet inte om man ska skratta eller bli förbannad. En upplevelse iallafall.

katos skrev:
Och svängar man förbi duabhuset så får man även chansen att träffa Sveriges absolut otrevligaste försäljare (kan vara ägaren). Man vet inte om man ska skratta eller bli förbannad. En upplevelse iallafall.
Ajdå, honom har jag inte fått nöjet att träffa, jag har pratat med samma kille varje gång jag varit där (en yngre kille, typ 30-35), han har varit väldigt hjälpsam (dock kanske inte 100 påläst på allt, men vem är det?), och när jag hunnit betala och lasta det jag köpt i butiken så har killarna på lagret redan hunnit plocka fram det jag fått hämta på baksidan :)

Det tycker inte jag i gengäld. Pratade några gånger med dem över telefon och var senare inne på besök när vi var i närheten. Träffade då ena ägaren och en annan säljare. När de hörde att jag handlat tidigare av dem på nätet och var så långt ifrån bjöd de på fika och vi pratade verktyg mm ett bra tag. Har innan dess fått bra hjälp via mail och telefon inkl ett bra hanterat reklamationsärende. Så det finns två sidor av myntet

kinglolle skrev:
Så det finns två sidor av myntet
Det kanske är som hos en bildels-affär i Kristianstad, jag har hört flera personer som varit där och handlat som anser sig blivit "illa bemötta".. jag misstänker dock att dom träffat en av deras säljare som jag tidigare haft som chef när han jobbade på ett annat företag, och han är inte att leka med före frukost.

Ifall så är fallet så kan jag tänka mig att det räcker att dom betalat med en skrynklig hundralapp för att få en fin utskällning :)

Eftersom jag vet hur han är tidigt på morgonen så kör jag aldrig dit förrän efter lunch, då är han hur trevlig som helst :)

• Gilla
Dellis
  • Laddar…
Haha, ja, det här säger väl allt

Kontakta oss:

• +46184957522

Högst upp på första sidan, det första man ser :)

Jag puffar upp detta lite för att ev. varna.

Det är mycket som inte stämmer med denna sidan och det jag reagerar mest på är nog att det står att man kan betala via Payex, men det finns bara bankgiro som alternativ. Detta är vanligt förekommande när det ligger något räv begraven någonstans.

Jag jobbar på ett ställe som förekommer i samma branch och vi har idag fått en märklig order ifrån just denna firman.

Jag skall inte måla fan på väggen, men det ser skumt ut hela konkarongen!

Quarillion skrev:
Jag puffar upp detta lite för att ev. varna.

Det är mycket som inte stämmer med denna sidan och det jag reagerar mest på är nog att det står att man kan betala via Payex, men det finns bara bankgiro som alternativ. Detta är vanligt förekommande när det ligger något räv begraven någonstans.

Jag jobbar på ett ställe som förekommer i samma branch och vi har idag fått en märklig order ifrån just denna firman.

Jag skall inte måla fan på väggen, men det ser skumt ut hela konkarongen!
Vad är det som är märkligt med ordern ni fått då?

Daniel78 skrev:
Andra träffen på google när man söker på "Bosch GSR 14,4-2"

[länk]
Hur jag än vrider och vänder på min "söksträng" så får jag inte upp denna länk.

Med denna söksträng dyker länken upp som nummer 1, för mig. Ty, det kan nog bero lite på vad google tycker att man har för preferenser ;)

Bosch GSR 14,4-2 site:co.uk

oobum skrev:
Hur jag än vrider och vänder på min "söksträng" så får jag inte upp denna länk.
Förlåt.. jag glömde skriva att jag använde google bild-sök..
Då dyker toolstop upp som 2:a bild, och klickar man på bilden så kommer man till sidan jag länkade till.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.