A
J jonaserik skrev:
Klart det finns en del som inte vet och kan läsa instruktionerna för inkoppling och gör ett fel. Men troligtvis är det blåbär som gör fel. Så inget ont om elektriker, som ska vara den största felkällan.
Det är tyvärr tvärt om då blåbären har lärt sig det i skolan de äldre har inte lärt sig något sen de gick i skolan.
 
A
L Leif i Skåne skrev:
Jag har flera gånger framfört att jag saknar 👎 när man kommenterar ett inlägg som inte är helt rätt !
Nu finns bara 😡som negativt kommentar och det är lite för kraftigt när man påpekar ett fel.

@Bo.Siltberg är en av detta forums bästa kunskapande medlem med gedigna kunskaper i ellära samt hårdvara till elektronik och stordatorer.
Nu verkar det som om Bo sätter arg gubbe på det mesta och jag ser inte någon röd tråd.
Stroke?
Eller blivit arg gubbe?
 
Det handlar nog inte om ett betyg på innehållet utan en irritation över tjafset.
 
  • Gilla
GK100 och 2 till
  • Laddar…
A
D Daniel 109 skrev:
Det handlar nog inte om ett betyg på innehållet utan en irritation över tjafset.
så kan det ju vara
 
Det var ett direkt betyg på innehållet. Väx upp folk! Se mello istället för att hacka på andra.
 
  • Gilla
Leif i Skåne
  • Laddar…
A
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Det var ett direkt betyg på innehållet. Väx upp folk! Se mello istället för att hacka på andra.
onyanserat och omoget med vuxna karlar som inte ser sig själva som en del och "hackar på andra"
men gubbar blir bara surare med åren tur att de har en egen emoj-surhuvud.
 
  • Arg
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.