Nattisch Nattisch skrev:
Så vi har myror. I massor. Äckliga j***a skogsmyror.

Vi har en stack rätt nära huset som vi håller på att försöka bekämpa men problemet är att de leta sig in i vårat vardagsrum nu.

Har använt kanel, såpa, kokande vatten, funlight och myrr inget verkar ta på dem.

Har fogat igen hål i hörn där jag sett att de kommer in och de kommer in, fler o fler.

Vi har vara bott i huset sedan 29/4 2021 o de som bodde här innan har lagt golv med stora glipor utan att sätta list eller gör någon åtgärd.

Vad ska vi göra?!?! Ska jag slita upp golvet? Eller ska jag foga igen ALLA springor?
Eller har ni andra tips

Bifogar lite bilder på hur de ser ut med golvet
Nattisch Nattisch skrev:
Så vi har myror. I massor. Äckliga j***a skogsmyror.

Vi har en stack rätt nära huset som vi håller på att försöka bekämpa men problemet är att de leta sig in i vårat vardagsrum nu.

Har använt kanel, såpa, kokande vatten, funlight och myrr inget verkar ta på dem.

Har fogat igen hål i hörn där jag sett att de kommer in och de kommer in, fler o fler.

Vi har vara bott i huset sedan 29/4 2021 o de som bodde här innan har lagt golv med stora glipor utan att sätta list eller gör någon åtgärd.

Vad ska vi göra?!?! Ska jag slita upp golvet? Eller ska jag foga igen ALLA springor?
Eller har ni andra tips

Bifogar lite bilder på hur de ser ut med golvet
Kontakta försäkringsbolaget. Mej veterligen ingår skadedjur alltid i villaförsäkringen. Lycka till

• Gilla
Nattisch
  • Laddar…
? ....... skrev:
Kontakta försäkringsbolaget. Mej veterligen ingår skadedjur alltid i villaförsäkringen. Lycka till
Kontaktat dem o Anticimex.
Första vändan sa de " hör får du ett pulver"
Nu kommer Anticimex komma ut för vi har konstaterat att de byggt bo i väggen

• Gilla
.......
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.