266 463 läst · 1 462 svar
266k läst
1,5k svar
Mössen flyttar in
Medlem
· Västerbottens län
· 17 895 inlägg
Sonen rapporterade bara en mus idag.
Protte
Protte
Våra nya robotkatter Pelle och Måns gör ett fantastiskt jobb. Men jag funderar lite på hur lång tid det egentligen tar att elektrifiera musen i de här Victor-fällorna. Det senaste offret hann käka upp vingummit och lägga sig på sidan innan den dog Har jag valt en plågsam fälla eller är det bara otur?
Medlem
· Västerbottens län
· 17 895 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 17 895 inlägg
Det är dålig utdelning, bara en enda liten pyttemus, hela musen rymdes inne i en SuperCat, bara halva svansen stack ut. Blev inte ens en bild.
Här har man investerat i fina fällor och så är det musbrist, måste ha med pandemin att göra.
Protte
Här har man investerat i fina fällor och så är det musbrist, måste ha med pandemin att göra.
Protte
Det är Putins fel. Och att vi lagt ner kärnkraften.prototypen skrev:
Kärnkraft är bra för möss och allt som lever
On topic: Var ett jävla spring här två veckor men sen dog de ut. Det är bra med ett par kalla veckor så att skadedjuren gallras.
Medlem
· Västerbottens län
· 17 895 inlägg
Tror du att mössen har frusit ihjäl? Så hjärtlösa vi är och inte släpper in dem i stugvärmen.
Protte
Protte
Har du original bete i din supercat, eller har du nåt tips?prototypen skrev:
Hör dom jävlarna på vinden men fällorna går dom inte i nu, fast jag brukar fånga där
Medlem
· Västerbottens län
· 17 895 inlägg
Betar SuperCat med nougat, Nya Fällan betas med hasselnötter
Läser man på innehållsförteckningen till super cat så är det 100 % jordnötssmör. Så jag har med bra resultat fortsatt med ICAs variant. Köp inte de löjligt dyra påfyllnadssprutorna.nino skrev: