9 407 läst · 144 svar
9k läst
144 svar
Mögelsanering bo kvar
Där är svartmögel på fönsterkarmen, listerna samt inne i. Du ser en bild som är från kvällen, det är fukt och imma mellan glasen. Bilden ovanför är även fukt på fönster invändigt.R RiKr skrev:
Svartmögel
Förlåt, förstår inte vad du menarJonatan79 skrev:
Men annan sak... de ska ju sanera kök och sovrum men kan jag bo kvar i vardagsrummet?
Och hur vet man om sängen och allt annat har förstörts?
Är så orolig och får panik. Gillar inte mögel och det är farligt. Har redan fått fysiska besvär
Mögel är inte farligt för dig. Det är farligt att oroa sig.S Smoulinka skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 684 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 684 inlägg
Jag har inte upplevt vad du har men det går ju att förstå att det är jättejobbigt i alla fall. Men när det finns mögel hemma hos dig så vore det ju jättebra om du gick till jobbet så att du får andas bra luft under många timmar.S Smoulinka skrev:
Ja, du har rätt. Men jag har tyvärr sökt semester för denna veckan för att vila, då jag redan varit hemma sjuk veckan innan. Kan inte ta tillbaka semestern nuBirgitS skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 684 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 684 inlägg
Okej, men försök att komma hemifrån stora delar av dagen, för du skulle väl inte sitta bara i lägenheten om du hade semester i vanliga fall, gå ut och gå, besök bibliotek, simhall, affärer, bio, träffa kompisar osv.S Smoulinka skrev:
Ja, du har rätt. Men har sån huvudvärk och näsblod nu dessa dagar att jag kan knappt fungera normalt 😢 . De kommer imorgon så jag får se vad de säger om allt dettaBirgitS skrev: