89 443 läst · 64 svar
89k läst
64 svar
Mitt första hus jag byggde om...
Tackarprana skrev:
Det tog ca 2år på lediga stunder att bygga detta, jobbade heltid som elektriker samtidigt.....
Bra jobbat!! Jag vet vad det innebär,För jag är elektriker själv + att jag bygger ett fritidshus på ledig tid,mest under den varma årstiden.
Jag har hållit på drygt 2år men det blir nog 2 till . För jag har dragit på mig ett diskbråck på jobbet nu i år.
Skickar med en bild på projektet
Jag har hållit på drygt 2år men det blir nog 2 till . För jag har dragit på mig ett diskbråck på jobbet nu i år.
Skickar med en bild på projektet
Redigerat:
Tjusigt
Själv håller jag på med ett nytt projekt....
Själv håller jag på med ett nytt projekt....
Hittat på lite nya bilder inne i huset....
Först en bild till på trappan inne...taget från överväningen....
...och så några från källaren....
Sittplatser utanför bad/dusch/bastu
....dusch och ångbastu....
....tvättstuga....förrådsdörren syns inte men dörren till torkrum längst in till vänster...
Först en bild till på trappan inne...taget från överväningen....
...och så några från källaren....
Sittplatser utanför bad/dusch/bastu
....dusch och ångbastu....
....tvättstuga....förrådsdörren syns inte men dörren till torkrum längst in till vänster...
Jag kom in för första gången nu på dina trådar Erik, och jag måste säga, jäklar vilken kille att bygga!
Riktigt imponerande!
Riktigt imponerande!
Tack
//Robban
//Robban
Wow, vad snyggt hus. Hur gjorde du med grunden? Det ser ut som att stugan stod på plintar. Står den biten av huset kvar på plintar?
Gavel och den del av husets baksida står fortfarande på plint......resten står antingen på uppmurad torpargrund eller på källarväggen.....
Målmedveten och envis är nästan ett måste..... ......det är ju inte utan att jag funderar själv vad jag håller på med.....är ju snart klar med mitt andra husprojekt och är inte främmande för att bygga ett 3e inom några år....
Tack...det är alltid kul att några uppskattar det man gjort även om inte det är syftet med att jag lagt upp både detta och mitt nuvarande projektrchusse skrev:
http://www.byggahus.se/forum/socialt-projekt/146209-ombyggnad-av-sommarstuga.html
jävel!! grymt snyggt!